Метою викладання навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності» є активне сприяння вихованню усвідомленого інтересу до майбутньої професії, тим самим зменшуючи терміни соціально-психологічної адаптації студентів першого курсу до умов навчальної діяльності, життя та побуту в університеті, а також формуванню системи знань, умінь та навичок ведення самостійної і науково-дослідної роботи, що сприятиме розвитку творчого мислення та закладання фундаменту для безупинного удосконалення майбутніх фахівців у галузі фізичної культури та спорту. Провідним засобом реалізації вказаної мети є запровадження компетентнісного підходу у навчальний процес, на основі ключових компетентностей як результату навчання.


Навчальна дисципліна «Методологія наукового пошуку здобувача освіти)» є складовою частиною циклу підготовки здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня «доктор філософії» та завершальним етапом підготовки здобувачів освіти до професійної діяльності в галузі знань Галузь знань: 01 Освіта/Педагогіка    Спеціальність: 017 Фізична культура і спорт.

Мета : оволодіння теоретичними знаннями й набуття практичних навичок щодо проведення наукових досліджень, обробки, аналізу й визначення та представлення результатів наукових досліджень з теми дисертації.

Завданнями навчальної дисципліни є:

-      набуття знань про особливості організації та проведення наукової та науково-дослідницької роботи;

-      оволодіння засобами пошуку та формування ідей щодо наукової діяльності;

-      отримання уявлення про організацію та діяльність сучасних наукових закладів і т.д...



     Вивчення дисципліни «Організація та проведення логопедичного заняття» передбачає ознайомлення студентів із сучасними підходами щодо організації та проведення логопедичного заняття, формування у студентів теоретичних знань і практичних навичок щодо добору мовленнєвого та наочного дидактичного  матеріалу, використання ефективних доцільних методів та прийомів, вміння розподіляти час, визначати послідовність завдань.

     Завдання курсу:

-       надати студентам теоретичні знання щодо загальних засад організації та проведення логопедичного заняття;

-       ознайомити зі структурою, метою заняття, видами занять; 

-       формувати у студентів уміння визначати етапи заняття, мету, добирати дидактичний матеріал, обирати доцільні методи та прийоми.

    У результаті вивчення курсу майбутні спеціалісти повинні оволодіти наступними професійними уміннями: формулювати тему і мету заняття; визначати етапи заняття, взаємозалежність і цілеспрямованість кожного етапу; урізноманітнювати заняття за допомогою ігор та ігрових прийомів, враховуючи зону найближчого розвитку дитини; враховувати індивідуальні та вікові особливості мовлення та особистості дитини; формулювати інструкції для дітей; використовувати мовленнєвий та наочний матеріал; створювати позитивний емоційний фон заняття, плануючи емоційні підйоми, враховуючи при цьому збільшення складності матеріалу; забезпечувати максимальну мовленнєву активність дітей на занятті та взаємозв’язок із заняттями з інших розділів програми.

Вивчення дисципліни. У межах курсу викладання дисципліни студенти продовжують вдосконалення військово-прикладних рухових навичок професійної спрямованості, розвиток загальних та спеціальних фізичних якостей, які сприяють забезпеченню функціональної готовності.

Освітня компонента «Каліграфотерапія» належить до вибіркових  дисциплін,  складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки напряму (спеціальності) 016 Спеціальна освіта (Логопедія).  перший (бакалаврський)  рівень.

Предметом вивчення вибіркової навчальної дисципліни «Каліграфотерапія» є формування й удосконалення графічних навичок, техніки письма та розвиток зв’язного мовлення молодших школярів.

Метою викладання навчальної дисципліни є ознайомлення здобувачів з нормами письма та вимогами до техніки написання, навчання правильно і красиво писати літери, поєднувати їх у складах і словах, ураховуючи закономірності формування чіткого, швидкого і правильного письма.

     Завдання вивчення дисципліни:

-      дати здобувачам освіти відомості з історії виникнення та розвитку письма;

-      сформувати у здобувачів навички правильного, каліграфічного та швидкого письма в зошитах і на дошці;

-      засвоїти методи та прийоми навчання каліграфічного письма;

ознайомити з інноваційними технологіями     навчання каліграфічного письма у початковій школі;

-      розвивати їх усне і писемне мовлення;

-   виховувати почуття любові до української мови як мови державної, потребу її вивчати та спілкуватися нею

Згідно з вимогами освітньо-професійної програми у результаті вивчення навчальної дисципліни «Каліграфотерапія» здобувач повинен знати:

-      психофізіологічні особливості дітей дошкільного та молодшого шкільного віку;

-      значення писемності у розвитку суспільства;

-      завдання навчання каліграфічного письма в чотирирічній школі;

-      програмні вимоги до формування навичок письма;

-      назви ліній графічної сітки;

-      умови навчання каліграфічного письма;

-      правила тримання ручки та розташування зошита при письмі;


-      основні методи та прийоми навчання каліграфії;

-      елементи букв та їх назви;

-      правила письма на дошці;

-                основні      характеристики   форм   рукописних   букв         українського алфавіту, розділових знаків та цифр;

-                володіти понятійно-категоріальним апаратом  урахуванням складності визначення та застосування категорій у сучасній науці    практиці навчання письма дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Вміти:

-      враховувати психофізіологічні особливості учнів молодшого шкільного віку у процесі навчання письма;

-      правильно сидіти за столом, тримати    ручку   і        розташовувати                                         зошит   для письма;

-      знаходити у зошиті верхню та нижню рядкові, похилу, міжрядкову лінії;

-      пояснювати написання букви та поєднувати її з іншими у словах;

-      володіти технікою письма крейдою на класній дошці;

-        правильно, швидко і красиво писати елементи букв, малі та великі літери українського алфавіту, розділові знаки та цифри;

-      писати з’єднання букв;

-      списувати з рукописного та друкованого текстів;

-      писати під такт (під лічбу);

-      здійснювати контроль за написанням і позою учнів під час письма;

-      застосовувати інноваційні технології навчання        каліграфічного письма учнів початкових класів;

-      виправляти відхилення, що порушують розбірливість і красу почерку;

-      оцінювати графічні навички письма;

-      володіти культурою спілкуватися з дітьми дошкільного віку та молодшого шкільного.

 


Метою навчального предмета є оволодіння теоретико-практичними знаннями про стрілецьку зброю, умінням готувати її до стрільби та впевнено нею володіти під час виконання стрільб для посилення захисту України та формування оборонної свідомості, підвищення суспільної значущості та поваги до військової служби, мотивації до набуття необхідних компетентностей  у сфері безпеки та оборони держави.


Курс передбачений для студентів з денної форми навчання спеціальності Середня освіта (Фізична культура)