Курс призначений для студентів денної форми навчання групи 911-СТН за спеціальністю 014 Середня освіта (Фізична культура). 

Курс є вибірковим і тісно пов'язаний з економікою. Систематичний виклад основних питань, які пов’язані з економічним аналізом фізичної культури і спорту, дає змогу виявити теоретичні, методологічні і практичні проблеми  організацій, інститутів, органів управління, які здійснюють виробництво, розподіл й організацію споживання товарів та послуг з фізичної культури, а також забезпечують задоволення потреб населення специфічної сфері.н

Передбачено 12 годин лекційних занять і 16 годи семінарських.


Мета курсової роботи полягає у вивченні проблеми, сутність якої відображено в назві дослідження.

Основними завданнями курсової роботи є: закріплення, систематизація і поглиблення набутих знань; розвиток умінь знаходити невирішені проблеми обраної теми дослідження; засвоєння реферативних форм наукової діяльності; розвиток навичок практичного застосування теоретичних знань; формування способів відбору, групування та узагальнення інформації; формування умінь самостійно проводити наукове дослідження, аналізувати і узагальнювати отримані теоретичні та практичні результати; ознайомлення з методами та методикою проведення наукового дослідження; формування навичок виконання емпіричної науково-дослідницької діяльності; набуття досвіду проведення наукового дослідження та обробки його результатів.


Відповідно до освітньо-професійних програм та навчальних планів, які функціонують в навчально-науковому інституті фізичної культури зі спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культура) освітнього ступеня Бакалавр введена для викладання навчальна дисципліна «Оздоровчо-рекреаційна рухова активність» з метою підтримання належного рівня рухової активності, опанування здобувачами вищої освіти основами її забезпечення, особливостями методики проведення рекреаційних занять.

Вивчення дисципліни повинно базуватись на засвоєнні знань, отриманих під час вивчення попередніх дисциплін, таких як «Теорія та методика фізичного виховання», «Вступ до спеціальності»,  інтегруючи найбільш важливу інформацію в процесі професійної підготовки студентів. Студент, у результаті раніше здобутих знань, повинен бути здатним застосовувати набуті знання у практичних ситуаціях.