Для студентів спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культура) та 017 Фізична культура  і спорт 1-4 курс.

Курс призначений для студентів денної форми навчання спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культура) та 017 Фізична культура і спорт

Метою викладання навчальної дисципліни «Спортивно-педагогічне вдосконалення зі спортивної гімнастики та акробатики» є формування інтегральної, загальних та предметних (фахових) компетентностей, набуття результатів навчання, виховання потреби систематично поновлювати знання та творчо застосовувати їх у практичній роботі

Курс призначений для студентів денної форми навчання за освітньою-професійною програмою Середня освіта (Фізична культура). Спортивно-масова робота, Середня освіта (Фізична культура. Захист України) та Фізична культура і спорт

Метою викладання навчальної дисципліни «Спортивно-педагогічне вдосконалення з панкратіону» є формування інтегральної, загальних та предметних (фахових) компетентностей, набуття результатів навчання, виховання потреби систематично поновлювати знання та творчо застосовувати їх у практичній роботі.

Проведення занять в групі підвищення спортивної майстерності з панкратіону для студентів за освітньою-професійною програмою Середня освіта (Фізична культура). Спортивно-масова робота, Середня освіта (Фізична культура. Захист України) та Фізична культура і спорт є доцільним з кількох причин:

1. Підвищення фізичної підготовленості: панкратіон як вид бойового мистецтва поєднує елементи боротьби та ударної техніки, що сприяє всебічному фізичному розвитку. Це допомагає студентам розвивати силу, витривалість, координацію, швидкість та гнучкість, що є важливими складовими для фахівців у сфері фізичного виховання та спорту.

2. Розвиток професійних навичок: студенти, які спеціалізуються на фізичному вихованні та спорті, отримують можливість освоїти техніки та методики тренувань з панкратіону. Це дає їм конкурентні переваги на ринку праці, розширюючи їхні професійні компетенції.

3. Психологічна стійкість: заняття панкратіоном сприяють розвитку психологічної стійкості, самодисципліни та впевненості в собі. Ці якості важливі для майбутніх вчителів, тренерів та викладачів, які будуть працювати з різними категоріями людей, включаючи дітей та підлітків.

4. Мотивація та залучення: панкратіон як сучасний вид спорту, що має глибокі історичні корені, може бути цікавим і мотивуючим для студентів. Це підвищує їхню залученість до навчального процесу та сприяє формуванню здорового способу життя.

5. Можливості для кар'єрного зростання: освоєння панкратіону відкриває перед студентами перспективи участі у змаганнях, отримання тренерських ліцензій та роботи у спеціалізованих спортивних клубах, що значно розширює їхні кар'єрні можливості.

Отже, включення занять з панкратіону до програми підвищення спортивної майстерності для студентів за освітньою-професійною програмою Середня освіта (Фізична культура). Спортивно-масова робота, Середня освіта (Фізична культура. Захист України) та Фізична культура і спорт є виправданим та корисним для їхнього професійного та особистісного розвитку.


Розробка програми з спортивно педагогічного вдосконалення обумовлена потребою вдосконалення навчально-тренувального процесу студентів , які спеціалізуються саме в силових видах спорту. Спортивно педагогічне вдосконалення  - це заняття які направлені на розвиток фізичних якостей, вдосконалення, розвиток вмінь та навичок, збільшення рухливості,  вдосконалення  фізичних якостей.  Систематичні заняття сприяють спортивному розвитку та довголіттю. Збереження здоров'я , це обов'язок кожного свідомого громадянина України (Здоров'я кожного громадянина- це здоров'я нації).