Навчальним планом спеціальності Спеціальна освіта (Логопедія. Спеціальна психологія) передбачено проведення виробничої практики за профілем майбутньої професії студентами IV курсу у закладах дошкільної освіти для дітей із порушеннями мовлення (ПМ). Вони ґрунтуються на теоретичних знаннях, які здобули студенти під час лекцій, практичних, семінарських, лабораторних занять з основних дисциплін і на знаннях та вміннях, які отримали студенти під час навчальної логопедичної практики на попередньому курсі.

         Виробнича практика за профілем майбутньої професії доповнює і збагачує теоретичну підготовку студентів, створює умови для вироблення в них умінь та навичок, необхідних для навчання та виховання дітей з порушеннями мовлення, проведення корекційної роботи з їх подолання.

         Також студенти вдосконалюють особистий досвід та набувають відповідних професійних вмінь і навичок у роботі з дітьми із мовленнєвими порушеннями.