Навчальна дисципліна «Практика усного і писемного мовлення (англійська)» є однією з основних дисциплін, яка вивчається у педагогічному університеті на денній та заочній формах навчання, що зумовлено професійною значущістю знань, умінь та навичок із практики мовлення як фахової дисципліни. Навчальна дисципліна «Практика усного і писемного мовлення (англійська)» входить до переліку обов’язкових компонентів освітньо-професійної програми Середня освіта (Англійська та німецька мови) підготовки здобувачів вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні за спеціальністю 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) галузі знань 01 Освіта, яка розроблена та внесена кафедрою германської філології Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка.
Навчальна дисципліна «Практика усного і писемного мовлення (англійська)» входить до циклу навчальних дисциплін «1.2. Цикл професійної підготовки» за кодом ОК 2.12.
Програма навчальної дисципліни розроблена з урахуванням принципів гуманізації та демократизації освіти, на основі концепції полікультурності; базується на новітніх теоретичних здобутках і практичному досвіді в галузі укладання програм.
Відбір змісту програми (теми, функції, поняття, структури, граматичний, фонетичний і лексичний матеріал) здійснюється за такими методичними принципами: систематичності і послідовності, ускладнення, формування позитивної мотивації навчання, професійної орієнтації, свідомості і міцності засвоєння.
Мета вивчення навчальної дисципліни «Практика англійського усного і писемного мовлення (англійська)» є набуття базових знань, формування навичок і розвиток умінь – компетентностей у галузі освіти; підготовка висококваліфікованих, конкурентоспроможних учителів англійської мови, здатних вирішувати типові професійні завдання щодо організації й здійснення навчально-виховного процесу з англійської мови, та які володіють професійно вагомими якостями особистості вчителя. А саме, формування у студентів комунікативної, лінгвістичної, соціокультурної компетентностей, а також професійно-педагогічної компетентності шляхом ознайомлення з різними методами і прийомами навчання англійської мови та виконання професійно орієнтованих завдань.
- Автор курсу: Молгамова Лілія Олексіївна