Головним завданням проведення цього комплексного випробування є перевірка фахових знань і вмінь здобувачів за визначеними критеріями згідно з  освітньо-професійною програмою Середня освіта (Англійська та німецька мови) першого рівня вищої освіти.

Іспит проводиться французькою (друга іноземна мова) та українською (педагогіка та психологія) мовами з метою перевірки теоретичних знань та визначення рівня сформованості іншомовної комунікативної компетенції вступників

Головним завданням проведення цього комплексного випробування є перевірка фахових знань і вмінь здобувачів за визначеними критеріями згідно з  освітньо-професійною програмою Середня освіта (Англійська та німецька/ французька мови) першого рівня вищої освіти.


Виробнича педагогічна практикау закладах загальної середньої освіти (спеціальність 014 Освіта Німецька / французька мова) , освітньо-кваліфікайційний рівень "Бакалавр" для студентів 4 курсу.

Головним завданням проведення цього комплексного випробування є перевірка фахових знань і вмінь здобувачів за визначеними критеріями згідно з  освітньо-професійною програмою Середня освіта (Англійська та німецька мови) першого рівня вищої освіти.

Іспит проводиться німецькою (друга іноземна мова) та українською (педагогіка та психологія) мовами з метою перевірки теоретичних знань та визначення рівня сформованості іншомовної комунікативної компетенції вступників

Навчальна дисципліна «Практика професійно-орієнтованого англійського мовлення» входить до переліку обов’язкових компонентів освітньо-професійної програми Середня освіта (Англійська та німецька мови) підготовки здобувачів вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні за спеціальністю 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) галузі знань 01 Освіта. 
Курс з навчальної дисципліни спрямовано на інтегроване формування усіх компонентів професійної комунікативної компетентності майбутніх учителів англійської мови на рівні В2+:  мовної компетеності (англомовні мовленнєві навички - граматичні, лексичні, фонетичні, орфографічні), мовленнєвої компетеності (англомовні мовленнєві вміння аудіювання, говоріння, читання та писемного мовлення), лінгвосоцокультурної та навчально-стратегічної компетентностей. 

Тематика курсу пов'язана з використанням англійської мови в міжособистісній, суспільній і професійній сферах і охоплює тематичні розділи: "Leisure", "Cinema", "Art", "English as a World Language", "Secondary Education and Upbringing", "Feelings and Emotions" . 
Курс призначено для студентів групи АМ-3. 

Педагогічна практика на IV курсі (VI семестр) проводиться у середніх класах середніх навчальних закладів. У процесі практики студенти виконують обов’язки вчителя іноземної мови середніх класів і помічника класного керівника. Метою педагогічної вирорбничої практики є формування у студентів здатності та готовності здійснювати діяльність із навчання іноземної мови в навчально-виховних закладах на базі сформованої у них іншомовної професійної комунікативної компетентності та знань основ теорії методики, педагогіки та психології, забезпечення практичного пізнання студентами закономірностей професійної діяльності та оволодіння способами її організації, уміння вирішувати конкретні методичні завдання згідно з умовами педагогічного процесу, виховання в студентів потреби систематично поновлювати свої знання й творчо застосовувати їх у практичній діяльності.