Мета і завдання дисципліни «Соціокультурне підприємництво» 

Навчальний курс «Соціокультурне підприємництво» є базовим і обов’язковим для студентів спеціальності «Менеджмент соціокультурної діяльності», а також надзвичайно важливим для практичної підготовки студентів професійної діяльності у майбутньому. Підприємництво в сфері культури, безумовно, є прикладною область культурологічних знань. Ця область виникла шляхом злиття двох різних сфер: культури і економіки, культури і бізнесу. Метою курсу є підготовка професійного фахівця, що володіє необхідними теоретичними знаннями про сутність підприємництва та його ролі в соціально-культурній сфері та володіє практичними навичками в області здійснення підприємницької діяльності. 

 Завдання вивчення дисципліни: 1) виділити найбільш актуальні, практично значимі питання підприємництва в культурі на сучасному етапі; 2) розкрити механізм створення власної справи, показати процеси функціонування, інфраструктурного обслуговування і забезпечення підприємницької діяльності;    3) розкрити розуміння підприємництва як важливого інструменту розвитку вітчизняної культури; 4) показати шляхи плідної взаємодії культури і підприємництва в сучасних умовах; 5) використовувати законодавчі та нормативно-правові акти у організації підприємницької діяльності; 6) засвоїти специфіку і можливості підприємницької діяльності в соціально-культурній сфері; 7) ознайомити з тенденціями розвитку соціокультурної сфери в розвинутих країнах на сучасному етапі.