Метою викладання навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності «Спеціальна освіта» і педагогічна деонтологія» є підготовка спеціалістів логопедії, призначенням яких є навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами  (з порушеннями мовлення) і надання логопедичної допомоги дітям та дорослим з вадами мовлення.

 Основними завданнями вивчення дисципліни є:

–       ознайомлення з різними категоріями дітей з вадами психофізичного розвитку, аналіз специфічних труднощів розвитку дитини, які породжуються конкретною вадою, визначення провідних корекційних завдань їхнього розвитку;

–       означення перспектив розвитку дітей з різними формами порушень та можливостей їхньої психосоціальної реабілітації;

–       формування знань про закономірності розвитку дітей з вадами ПФР,  про складність структури дефекту при різних формах порушень, умови ефективного впливу на  розвиток  пізнавальної діяльності цих дітей у процесі їх навчання та виховання;

–       ознайомлення із мережею спеціальних навчальних  дошкільних  і шкільних закладів в системі освіти та соціального захисту України;

–       формування у студентів цілісного уявлення про проблеми дітей з неповноцінним психофізичним  розвитком, оптимістичних поглядів щодо реалізації потенційних можливостей дітей з вадами  ПФР, відповідального ставлення до виконання професійних обов’язків.