«Управлінська іміджелогія» – є навчальною дисципліною студентів при цільовій підготовці фахівців рівня магістра за спеціальністю «Менеджмент соціокультурної діяльності».

Мета: формування у майбутніх фахівців цілісного уявлення щодо особливостей створення позитивного та ефективного управлінського іміджу, що базується на знанні психологічних основ теорії управління та іміджування, теоретичних знаннях та практичних навичках самопрезентації у вербальному та невербальному спілкуванні.

Завдання:

 -  ознайомити студентів з професійною термінологією, сутністю та основами теорії формування особистісного  та управлінського іміджу;

 - розкрити форми і методи технології управління особистісним іміджем;

- сформувати навички свідомого використання іміджевих характеристик у різних сферах життєдіяльності;

-  навчити технікам побудови і управління іміджем;

- навчити студентів методам створення ефективного ділового іміджу, інструментам аналізу його ефективності, особливостям реалізації управлінської діяльності колективом;

-  у співтворчій праці із студентами визначити іміджеві алгоритми лідерства,

-  надати базові вміння побудови корпоративного іміджу,

-  сприяти вихованню та закріпленню навичок якісного образу  та стилю життя;  

 - виробити у студентів ряд умінь та навичок застосування набутих знань у практичних сферах своєї діяльності, активізувати особистісний та творчий потенціал майбутнього фахівця;