«Управлінська іміджелогія» – є навчальною дисципліною студентів при цільовій підготовці фахівців рівня магістра за спеціальністю «Менеджмент соціокультурної діяльності».
Мета: формування у майбутніх фахівців цілісного уявлення щодо особливостей створення позитивного та ефективного управлінського іміджу, що базується на знанні психологічних основ теорії управління та іміджування, теоретичних знаннях та практичних навичках самопрезентації у вербальному та невербальному спілкуванні.
Завдання:
- ознайомити студентів з професійною термінологією, сутністю та основами теорії формування особистісного та управлінського іміджу;
- розкрити форми і методи технології управління особистісним іміджем;
- сформувати навички свідомого використання іміджевих характеристик у різних сферах життєдіяльності;
- навчити технікам побудови і управління іміджем;
- навчити студентів методам створення ефективного ділового іміджу, інструментам аналізу його ефективності, особливостям реалізації управлінської діяльності колективом;
- у співтворчій праці із студентами визначити іміджеві алгоритми лідерства,
- надати базові вміння побудови корпоративного іміджу,
- сприяти вихованню та закріпленню навичок якісного образу та стилю життя;
- виробити у студентів ряд умінь та навичок застосування набутих знань у практичних сферах своєї діяльності, активізувати особистісний та творчий потенціал майбутнього фахівця;
- Автор курсу: Пшенична Любов Василівна