Навчальний курс «логопедичний супровід дітей раннього віку» розглядає загальні питання організації раннього втручання в процес діагностики та профілактики мовленнєвих порушень.

Основними завданнями є. ознайомлення студентів з анатомічними та фізіологічними особливостями мовленнєвого апарату дітей раннього віку, нормативним розвитком мовлення дітей раннього віку, різноманітними видами мовленнєвих порушень у дітей раннього віку, їх причинами та механізмами виникнення, сучасними теоріями розвитку мовлення та мовленнєвої патології, методиками ранньої діагностики та корекції мовленнєвих порушень.

Загальною метою курсу є формування у майбутніх фахівців комплексу теоретичних знань та практичних умінь, необхідних для ефективного проведення ранньої діагностики, корекції та профілактики мовленнєвих порушень у дітей раннього віку.