Навчальний курс «Комунікативна граматика англійської мови» полягає у практичному та комунікативному спрямуванні, зумовленому завданням пояснення існуючих особливостей граматичного складу сучасної англійської мови, знання яких необхідне для її активного практичного оволодіння. Мета дисципліни вбачається у формуванні навичок ефективного конструювання власних висловлювань з точки зору використання граматичних явищ у різних комунікативних ситуаціях і форматах англійською мовою.
- Автор курсу: Буренко Тетяна Миколаївна
«Сучасні крос-культурні комунікації в освітньому процесі» є вибірковим компонентом ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ Середня освіта (Англійська мова і література) другого рівня
вищої освіти Спеціальність: 014 Середня освіта (Мова і література
(англійська)) і призначено для студентів АМ-5
Навчальна дисципліна спрямована на формування здатності
до ефективної взаємодії в полікультурному середовищі в контексті глобалізаційних
тенденцій при реалізації освітньої діяльності.
Завданням дисципліни є сформувати уявлення про сучасні підходи до інтерпретації вербального та невербального коду в умовах діалогу культур в освітньому процесі, надати студентам цілісну систему знань про основні теорії крос-культурного спілкування, типи культур, стилі й моделі міжкультурної взаємодії, професійну адаптацію до особливостей різних культур.
У результаті вивчення цієї дисципліни студенти зможуть оцінювати потенційні комунікативні ризики міжкультурної взаємодії, планувати свої дії з урахуванням крос-культурних відмінностей, ефективно комунікувати з представниками різних культур, а також продемонструвати результати власних крос-культурних комунікаційних досліджень у вигляді доповідей. презентацій, інтелект-карт.
- Автор курсу: Козлова Вікторія Вікторівна
«Сучасні крос-культурні комунікації в освітньому процесі» є вибірковим компонентом ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ Середня освіта (Англійська мова і література) другого рівня
вищої освіти Спеціальність: 014 Середня освіта (Мова і література
(англійська)) і призначено для студентів 351 гр.
Навчальна дисципліна спрямована на формування здатності
до ефективної взаємодії в полікультурному середовищі в контексті глобалізаційних
тенденцій при реалізації освітньої діяльності.
Завданням дисципліни є сформувати уявлення про сучасні підходи до інтерпретації вербального та невербального коду в умовах діалогу культур в освітньому процесі, надати студентам цілісну систему знань про основні теорії крос-культурного спілкування, типи культур, стилі й моделі міжкультурної взаємодії, професійну адаптацію до особливостей різних культур.
У результаті вивчення цієї дисципліни студенти зможуть оцінювати потенційні комунікативні ризики міжкультурної взаємодії, планувати свої дії з урахуванням крос-культурних відмінностей, ефективно комунікувати з представниками різних культур, а також продемонструвати результати власних крос-культурних комунікаційних досліджень у вигляді доповідей. презентацій, інтелект-карт.
- Автор курсу: Козлова Вікторія Вікторівна
Курс з навчальної дисципліни «Іноземна мова (англійська)» забезпечує вдосконалення мовленнєвої компетентності у читанні, а також мовних лексичних та граматичних компетентностей в межах засвоєного програмного матеріалу і підготовки до єдиного вступного іспиту з іноземних мов для вступу на навчання для здобуття ступеня магістра.
- Автор курсу: Коваленко Світлана Миколаївна
Курс "Стилістика та інтерпретація англомовного тексту призначено для студентів спеціальність014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) заочної форми навчання
Розділ СТИЛІСТИКА має на меті вироблення у студентів чіткої уяви про стилістику як мовознавчу дисципліну, яка має тісні зв’язки з іншими лінгвістичними дисциплінами, розвиток у студентів вмінь і навичок правильно реалізувати та інтерпретувати мовно-стилістичні засоби, а також підвищення загальної культури у розвитку навичок вдумливого читання, розвиток художнього смаку та вдосконалення мовної компетенції.
Метою є забезпечити студентів умінням визначати стилістично релевантну інформацію тексту на основі аналізу лінгвістичних засобів різних рівнів мови; знаннями системи стилістичних ресурсів мови, стилістичних норм; здатністю здійснювати стилістичний аналіз конкретного мовного матеріалу та мовних явищ різних рівнів.
Курс призначено для студентів груп АМ-4- Автор курсу: Козлова Вікторія Вікторівна
Дисципліну призначено для студентів спеціальності 014 Середня Освіта (Мова і література) 2 курсу: 321,322,
- Автор курсу: Козлова Вікторія Вікторівна
Навчальна дисципліна «Вступ до спеціальності» є обов’язковим компонентом освітньо-професійної програми у циклі професійної підготовки фахівців зі спеціальності 014 „Середня освіта освіта (Мова і література (англійська).
Викладається у групі АМ-1
- Автор курсу: Козлова Вікторія Вікторівна