Метою практики є оволодіння системою спеціальних педагогічних знань, вмінь та навичок які дозволяють здійснити диференціальну діагностику порушень мовленнєвого розвитку, планувати та проводити корекційно-логопедичну роботу в умовах ЗДО, ЗЗСО. Завдання виробничої (логопедичної) практики: 1. Закріпити, поглибити теоретичні знання, отримані під час вивчення курсів з логопедії, психолінгвістики, психології, педагогіки та інших суміжних дисциплін; розвивати навички синтезування знань. 2. Оволодіти вміннями практичного використання отриманих знань в процесі логопедичної роботи. 3. Ознайомитися з контингентом дошкільного закладу, з комплектуванням логопедичних груп та з практичною реалізацією комплексного підходу до подолання порушень мовленнєвого розвитку. 4. Удосконалити загально-педагогічні вміння та навички, отримані під час попередніх педагогічних практик. 5. Формувати спеціальні професійно-педагогічні вміння та необхідні для вчителя-логопеда особистісні якості. 6. Стимулювати інтерес до науково-дослідної роботи та розвивати вміння її впровадження. 7. Виховувати творчій підхід до здійснення педагогічної діяльності