Освітня компонента «Сенсорна інтеграція дітей з РАС» передбачає формування знань про можливості оптимізації логопедичної роботи з використанням засобів сенсорної інтеграції.

                                              Завдання курсу 

Теоретичні:

 - сформувати знання про сутність та особливості прояву дисфункцій сенсорної інтеграції в дітей із порушеннями мовлення; 

- сформувати знання про способи корекції дисфункцій сенсорної інтеграції та особливості їх застосування в роботі логопеда. 

Практичні:

 - набути вміння виявляти та диференціювати розлади сенсорної інтеграції в дітей з порушеннями мовлення;

 - набути вміння визначати загальну стратегію та індивідуальну програму корекції дисфункцій сенсорної інтеграції в дітей із порушеннями мовлення;

 - набути вміння розробляти програми та впроваджувати в логопедичну роботу засоби сенсорної інтеграції.