Освітня компонента «Сенсорна інтеграція дітей з РАС»
передбачає формування знань про можливості оптимізації логопедичної
роботи з використанням засобів сенсорної інтеграції.
Завдання курсу
Теоретичні:
- сформувати знання про сутність та особливості прояву дисфункцій сенсорної інтеграції в дітей із порушеннями мовлення;
- сформувати знання про способи корекції дисфункцій сенсорної інтеграції та особливості їх застосування в роботі логопеда.
Практичні:
- набути вміння виявляти та диференціювати розлади сенсорної інтеграції в дітей з порушеннями мовлення;
- набути вміння визначати загальну стратегію та індивідуальну програму корекції дисфункцій сенсорної інтеграції в дітей із порушеннями мовлення;
- набути вміння розробляти програми та впроваджувати в логопедичну
роботу засоби сенсорної інтеграції.
- Автор курсу: Мороз Людмила Василівна