Програма вивчення нормативної навчальної дисципліни психологія дитини з інтелектуальними порушеннями та логопсихологія складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки напряму (спеціальності) 016 Спеціальна освіта (Олігофренопедагогіка. Логопедія)
Предметом вивчення навчальної дисципліни є теоретичні та прикладні аспекти спеціальної психології і логопсихології, особливості психічного розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями / порушеннями мовлення
Міждисциплінарні зв’язки: загальна психологія, вікова психологія, анатомія та фізіологія людини, невропатологія, нейролінгвістика, нейропсихологія, психолінгвістика, логопедія, корекційна педагогіка, корекційна психологія та ін.
Програма навчальної дисципліни складається з таких розділів:
1. Психологія дитини з інтелектуальними порушеннями (спеціальна психологія).
2. Психологія дітей із порушеннями мовлення (логопсихологія).
Мета – озброєння студентів знаннями про закономірності і особливості
психічного розвитку дітей з порушеннями інтелектуального розвитку / порушеннями мовлення та
психокорекційну роботу з ними.
- Автор курсу: Чобанян Анна Варужанівна