Програма вивчення нормативної навчальної дисципліни психологія дитини з інтелектуальними порушеннями та логопсихологія складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки напряму (спеціальності) 016 Спеціальна освіта (Олігофренопедагогіка. Логопедія)

Предметом вивчення навчальної дисципліни є теоретичні та прикладні аспекти спеціальної психології і логопсихології, особливості психічного розвитку  дітей з інтелектуальними порушеннями / порушеннями мовлення 

Міждисциплінарні зв’язки: загальна психологія, вікова психологія, анатомія та фізіологія людини, невропатологія, нейролінгвістика, нейропсихологія, психолінгвістика, логопедія, корекційна педагогіка, корекційна психологія та ін. 

Програма навчальної дисципліни складається з таких розділів: 

1. Психологія  дитини з інтелектуальними порушеннями (спеціальна психологія). 

2. Психологія дітей із порушеннями мовлення (логопсихологія). 

Мета – озброєння студентів знаннями про закономірності і особливості психічного розвитку дітей з порушеннями інтелектуального розвитку / порушеннями мовлення та психокорекційну роботу з ними.