Курс є основою для ознайомлення студентів з досвідом моделей і технологій соціокультурного менеджменту за рубежем як для ефективної роботи над власним магістерським дослідженням, так і для вдосконалення вітчизняної практики в майбутньому.

Мета навчальної дисципліни – ознайомлення магістрів із зарубіжним досвідом моделей та технологій соціокультурного менеджменту в інформаційному суспільстві та сформувати навички до аналізу та критичного його застосування.

Завдання навчальної дисципліни:

● визначити специфіку впливу культури інформаційного суспільства на трансформацію соціокультурної діяльності за рубежем;

● розкрити сучасний стан моделей на технологій соціокультурного менеджменту за рубежем в умовах розвитку інформаційної культури людства;

● розкрити специфіку аналізу та застосування сучасних зарубіжних моделей та технологій соціокультурного менеджменту у власних магістерських роботах.

Дисципліна викладається на 1 курсу магістратури в другому семестрі. Обсяг – 5 кредити, тобто 150 годин лекційних, практичних занять та самостійної роботи. Дисципліна обов’язкова, форма контролю – іспит