Метою вивчення навчальної дисципліни «Психологія роботи з сім’єю» є ознайомлення магістрантів з основними положеннями психології роботи з сім'єю як галузі психологічної науки, формування умінь та навичок інформаційно-аналітичної діяльності в галузі психології роботи з сім'єю, ознайомлення з технологіями практичної психологічної роботи щодо розв’язання проблем партнерських та батьківсько-дитячих сімейних стосунків, розвиток професійного мислення та сприяння професійному зростанню.

Основні завдання вивчення дисципліни:

-         формування системного світогляду;

-         формування професійного уявлення про психологію роботи з сім’єю;

-         розвиток гуманної особистості з ґрунтовними міждисциплінарними знаннями;

-         ознайомлення зі способами і технологіями, що використовуються при взаємодії з сім'єю для здійснення впливу у сферах індивідуально-психологічного консультування, сімейного консультування, короткотривалого кризового консультування, групової психотерапії та психокорекції;

-         розвиток мотивації магістрантів до подальшого самостійного ознайомлення з широкими теоретичними та практичними здобутками у сфері психології роботи з сім’єю.

Внаслідок вивчення навчальної дисципліни у студентів буде сформовано комплекс компетентностей:

Інтегральна компетентність: здатність вирішувати складні завдання і проблеми у процесі навчання та професійної діяльності у галузі психології роботи з сім'єю, що передбачає здійснення інновацій і характеризується комплексністю та невизначеністю умов і вимог.

-         Загальні компетентності:

-         ЗК1. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

-         ЗК4. Уміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми.

-         ЗК5. Цінування та повага різноманітності та мультикультурності.

-         ЗК9. Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети.

-         Спеціальні (фахові, предметні) компетентності:

-         СК4. Здатність здійснювати практичну діяльність (тренінгову, психотерапевтичну, консультаційну, психодіагностичну та іншу) з використанням науково верифікованих методів та технік.

-         СК9. Здатність дотримуватися у фаховій діяльності норм професійної етики та керуватися загальнолюдськими цінностями.

-         CК11.Здатність реалізовувати основні принципи та напрями психологічного консультування, стратегії та методи психотерапевтичного впливу у сферах індивідуально-психологічного консультування, сімейного консультування, короткотривалого кризового консультування, групової психотерапії та психокорекції.