Метою виробничої практики в спеціальних закладах є оволодіння системою спеціальних педагогічних знань, вмінь та навичок які дозволяють здійснити корекційно-розвивальну роботу в групах компенсую чого типу закладів дошкільної освіти, спеціальних закладах.

Завдання виробничої  практики:

1.                 Закріпити, поглибити теоретичні знання, отримані під час вивчення курсів з теорії та спец методики виховання дітей з вадами мовлення, спеціальної педагогіки, психології, дошкільної педагогіки та інших суміжних дисциплін; розвивати навички синтезування знань.

2.                 Оволодіти вміннями практичного використання отриманих знань в процесі виховної, корекційно-розвивальної роботи.

3.                 Ознайомитися з контингентом дошкільного закладу, з комплектуванням груп компенсую чого типу (логопедичних груп) та з практичною реалізацією комплексного підходу до подолання порушень мовленнєвого розвитку.

4.                 Удосконалити загально-педагогічні вміння та навички, отримані під час попередніх педагогічних практик.

5.                 Формувати спеціальні професійно-педагогічні вміння та навички необхідні для вихователя, особистісні якості.

6.                 Стимулювати інтерес до науково-дослідної роботи та розвивати вміння її впровадження.

7.                 Виховувати творчій підхід до здійснення педагогічної діяльності.