Навчальна педагогічна практика у ЗЗСО з інклюзивним навчанням є невід’ємною складовою процесу підготовки студентів у закладах вищої освіти і проводиться на оснащених відповідним чином базах закладів освіти. Ця практика розглядається в якості інтегруючого і стрижневого компонента особистісно-професійного становлення майбутнього вчителя. Навчальним планом спеціальності Спеціальна освіта (Олігофренопедагогіка. Логопедія) передбачено проведення навчальної педагогічної практики студентами ІІ курсу у ІV семестрі.
Під час навчальної педагогічної практики студенти повинні закріпити свої знання з теорії та методичної роботи асистента вчителя / асистента вихователя у ЗЗСО з інклюзивним навчанням, методик навчання дітей з ООП в інклюзивних класах. Мета практики – організація спостереження за діяльністю асистента вчителя / асистента вихователя в інклюзивному класі, спостереження за клініко-психолого-педагогічними особливостями дітей із ООП, вивчення анамнезів дітей та проведення спостереження за поведінковими проявами дітей.
- Автор курсу: Косенко Юрій Миколайович