Сучасні досягнення і прогрес медицини, створюючи умови для активного  впровадження нових методів діагностики і лікування, використання складної надсучасної апаратури, що вимагає більш конкретної спеціалізації знань медпрацівників,  зосередження на дослідженні окремих органів і систем, що стає на заваді сприйняття пацієнта як людини і як особистості. 

Основною метою дисципліни є формування у майбутнього фахівця основних морально-етичних принципів, які визначатимуть його подальшу професійну діяльність як громадянина своєї держави, як людини і фахівця. Основою професійної діяльності фізичного терапевта, фізичного реабілітолога чи ерготерапевта є збереження та покращення здоров’я, якості життя пацієнта через надання необхідної фахової допомоги. 

Завдання дисципліни:

1. Виховання висококваліфікованого сучасного фахівця в галузі охорони здоров’я, дотримання високого рівня підготовки його до повсякденної професійної діяльності; 

2. Формування системи знань, практичних навичок та професійних умінь щодо етичних норм і основ, які використовуються в діловому спілкуванні з колегами, медичним персоналом, пацієнтами та населенням. 

3. Вивчення сучасних норм правового регулювання професійної діяльності працівників сфери охорони здоров’я. Оволодіння знаннями, необхідними для побудови оптимальної моделі поведінки у спілкуванні з колегами та пацієнтами. Формування навичок етики професійного спілкування в колективі.