Виробничу практику здобувачі проходять на ІІІ році навчання. Її тривалість ‒ два тижні для денної та заочної форм навчання з відривом від навчання.

Метою виробничої практики в дошкільних спеціальних закладах освіти (з інклюзивною формою навчання) є закріплення формування загальних та фахових компетентностей, якими повинні оволодіти студенти:

–    здатність застосовувати у практичній діяльності методів психолого- педагогічної, корекційно-розвивиткової, навчально-реабілітаційної роботи   з дітьми з інтелектуальними порушеннями в ЗДО (спеціальні /з інклюзивним та інтегрованим навчанням);

– здатність визнавати рівноправність та ураховувати дитячу розмаїтість;

– здатність до професійної співпраці та ефективної комунікації;

–   здатність застосовувати сучасні педагогічні технології з урахуванням порушень інтелектуального розвитку, індивідуальних та вікових особливостей дітей;

–  здатність до інформаційно-просвітницької діяльності з питань організації надання корекційно-педагогічної, реабілітаційної допомоги дітям з інтелектуальними порушеннями;

–   вміння здійснювати планування корекційно-розвиткового процесу та створення умов його практичної реалізації;

Завданнями виробничої практики є:

– закріплення знань студентів з фахових дисциплін, формування у них професійних умінь і організаційно-психологічних навичок корекційної роботи з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку;

–   закріплення у студентів умінь і навичок діагностики мовленнєвих порушень та розробка за їх результатами індивідуальних програм корекційних занять з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку;

–   вивчення необхідних умов роботи, предметно-розвивального середовища для стимуляції розвитку пізнавальних інтересів дітей із особливими освітніми потребами з метою їх адаптації до соціуму;

–  закріплення спеціальних професійно-педагогічних умінь і особистих якостей олігофренопедагога, дефектолога та асистента вихователя у процесі оволодіння уміннями практичного застосовування одержаних знань в корекційній роботі з дітьми, з організацією діяльності в спеціальних групах та практичною реалізацією комплексного підходу до подолання мовленнєвих, фізичних та психічних порушень;

–   формування системного підходу до корекції порушень розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями з метою відновлення функціональних систем організму, враховуючи індивідуальні особливості дитини;

–   закріплення вмінь самостійного і творчого застосування на практиці теоретичних знань з спеціальної педагогіки та психології, інклюзивної педагогіки, спецметодик спеціальної освіти;

–  володіння інноваційними дослідженнями в галузі спеціальної освіти.

– формування морально-етичних якостей, індивідуального творчого стилю педагогічної діяльності, потреби в самоосвіті.