Метою вивчення навчальної дисципліни «Соціальна інклюзія» є засвоєння теоретико-методологічних, нормативно-правових та організаційно-методичних засад інклюзивних процесів у соціумі. Особлива увага приділяється вивченню філософії інклюзії та практичним основам реалізації інклюзивних підходів в освіті.

Основними завданнями викладання дисципліни «Соціальна інклюзія» є:

- ознайомлення з філософією соціальної інклюзії;

- аналіз існуючого зарубіжного та національного досвіду впровадження інклюзивної соціальної політики;

- формування усвідомленого розуміння основних положень концепції соціальної інклюзії;

- ознайомлення з типовими проявами різних нозологій у процесі навчання особливих дітей;

- вироблення навичок командної роботи при навчанні та вихованні дітей з особливими потребами;

ефективні стратегії взаємодії з різнопрофільними фахівцями та сім’ями дітей з особливими потребами;

- моделі психолого-педагогічної корекції та реабілітації різних вікових та нозологічних категорій дітей з особливими потребами.