Метою вивчення навчальної дисципліни «Соціальна інклюзія» є засвоєння теоретико-методологічних, нормативно-правових та організаційно-методичних засад інклюзивних процесів у соціумі. Особлива увага приділяється вивченню філософії інклюзії та практичним основам реалізації інклюзивних підходів в освіті.
Основними завданнями викладання дисципліни «Соціальна інклюзія» є:
- ознайомлення з філософією соціальної інклюзії;
- аналіз існуючого зарубіжного та національного досвіду впровадження інклюзивної соціальної політики;
- формування усвідомленого розуміння основних положень концепції соціальної інклюзії;
- ознайомлення з типовими проявами різних нозологій у процесі навчання особливих дітей;
- вироблення навичок командної роботи при навчанні та вихованні дітей з особливими потребами;
ефективні стратегії взаємодії з різнопрофільними фахівцями та сім’ями дітей з особливими потребами;
- моделі психолого-педагогічної корекції та реабілітації різних вікових та нозологічних категорій дітей з особливими потребами.
- Автор курсу: Боряк Оксана Володимирівна