Мета навчальної дисципліни «Тайм-менеджмент та розвиток кар'єри міжнародника» – викладання навчальної дисципліни є забезпечення достатнього рівня теоретичних знань і практичних навичок самоорганізації, мотивації, цілепокладання, розстановки пріоритетів, делегування повноважень, контролю і оцінки особистих показників діяльності, освоєння навичок володіння методами організації робочого часу та раціонального використання ресурсів  у здобувачів вищої освіти спеціальності 291 Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії, необхідних для майбутніх фахівців.

Завданнями вивчення навчальної дисципліни «Тайм-менеджмент та розвиток кар'єри міжнародника» є: підготовка студентів до успішної роботи в професійній  сфері на основі формування у них системи знань та навичок щодо організації часу та підвищення власної ефективності.

У результаті вивчення дисципліни «Тайм-менеджмент та розвиток кар'єри міжнародника» студенти повинні:

знати:

–      знати категоріальний апарат, основні принципи, методи, техніки управління часом;

–      знати основні методи інвентаризації та аналізу власного та організаційного часу;

–      знати принципи і правила планування часу, визначення власних цілей і розстановки пріоритетів при прийнятті якісних управлінських рішень;

–      знати організаційні принципи розпорядку дня з урахуванням темпераменту та біоритмів людини;

–      знати способи підвищення власної ефективності;

–      знати види, правила та помилки самоконтролю.

уміти:

–        уміти робити хронометраж різних видів життєдіяльності;

–        уміти формулювати життєві цілі за допомогою «дерева цілей» та «променевих діаграм»;

–        уміти обґрунтовувати прийняті рішення, обчислювати власні біоритми;

–        уміти робити власний SWOT-аналіз, для виявлення сильних і слабких сторін, можливостей та загроз особистості;

–        уміти розподіляти ресурси для ефективної самоорганізації;

–        уміти використовувати технології планування власного часу, принципи планування поточного дня; визначати критерії оцінки власної ефективності;

–        уміти проектувати міжособистісні, групові та організаційні комунікації;

–        уміти виявляти і аналізувати проблемні області індивідуального «освоєння» часу;

–        уміти адекватно розподіляти часові ресурси міжособистісної і професійної взаємодії;

–        уміти використовувати отримані знання для подальшого саморозвитку.

Основний категоріальний апарат дисципліни складають загальні терміни по предмету «Тайм-менеджмент та розвиток кар'єри міжнародника», а саме: тайм-менеджмент, самоконтроль, цілеутворення, самомотивація, моделі бізнесу, цілевстановлення, невизначеність, поведінка менеджера, пріоритети, алгоритм аналізу робочого часу, атрибути часу.