Мета навчальної дисципліни «Тайм-менеджмент та розвиток кар'єри міжнародника» – викладання навчальної дисципліни є забезпечення достатнього рівня теоретичних знань і практичних навичок самоорганізації, мотивації, цілепокладання, розстановки пріоритетів, делегування повноважень, контролю і оцінки особистих показників діяльності, освоєння навичок володіння методами організації робочого часу та раціонального використання ресурсів у здобувачів вищої освіти спеціальності 291 Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії, необхідних для майбутніх фахівців.
Завданнями вивчення навчальної дисципліни «Тайм-менеджмент та розвиток кар'єри міжнародника» є: підготовка студентів до успішної роботи в професійній сфері на основі формування у них системи знань та навичок щодо організації часу та підвищення власної ефективності.
У результаті вивчення дисципліни «Тайм-менеджмент та розвиток кар'єри міжнародника» студенти повинні:
знати:
– знати категоріальний апарат, основні принципи, методи, техніки управління часом;
– знати основні методи інвентаризації та аналізу власного та організаційного часу;
– знати принципи і правила планування часу, визначення власних цілей і розстановки пріоритетів при прийнятті якісних управлінських рішень;
– знати організаційні принципи розпорядку дня з урахуванням темпераменту та біоритмів людини;
– знати способи підвищення власної ефективності;
– знати види, правила та помилки самоконтролю.
уміти:
– уміти робити хронометраж різних видів життєдіяльності;
– уміти формулювати життєві цілі за допомогою «дерева цілей» та «променевих діаграм»;
– уміти обґрунтовувати прийняті рішення, обчислювати власні біоритми;
– уміти робити власний SWOT-аналіз, для виявлення сильних і слабких сторін, можливостей та загроз особистості;
– уміти розподіляти ресурси для ефективної самоорганізації;
– уміти використовувати технології планування власного часу, принципи планування поточного дня; визначати критерії оцінки власної ефективності;
– уміти проектувати міжособистісні, групові та організаційні комунікації;
– уміти виявляти і аналізувати проблемні області індивідуального «освоєння» часу;
– уміти адекватно розподіляти часові ресурси міжособистісної і професійної взаємодії;
– уміти використовувати отримані знання для подальшого саморозвитку.
Основний категоріальний апарат дисципліни складають загальні терміни по предмету «Тайм-менеджмент та розвиток кар'єри міжнародника», а саме: тайм-менеджмент, самоконтроль, цілеутворення, самомотивація, моделі бізнесу, цілевстановлення, невизначеність, поведінка менеджера, пріоритети, алгоритм аналізу робочого часу, атрибути часу.
- Автор курсу: Крупеня Ірина Миколаївна