Програма дисципліни «Основи інклюзивної освіти» розроблена відповідно до освітньої професійної програми підготовки бакалавра спеціальност Природничо-географічного факультету/ Фізико-математичного факультету; , є нормативною дисципліною циклу професійної та практичної підготовки студентів. Предметом вивчення навчальної дисципліни є вивчення теоретико-методологічних, нормативно-правових та організаційно-методичних засад інклюзивної освіти. Під час її викладання зосереджується увага студентів на засвоєння її змісту з урахуванням дошкільного віку дітей з особливими освітніми потребами.
Метою дисципліни є оволодіння студентами компетентностями щодо концептуальних засад інклюзивної освіти, особливостей психофізичного розвитку дитини з особливими освітніми потребами, основних принципів і технологій організації освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти.
Результати навчання за дисципліною
Програмні результати навчання, визначені освітньою програмою | ||
Уміння: Уміти організовувати освітній процес виховання з урахуванням особливостей психофізичного розвитку дітей і молоді з особливими освітніми потребами, виявляти й усувати бар’єри, застосовувати методи та сучасні технології організації навчання і виховання учнів з особливими освітніми потребами в умовах освітніх закладів з інклюзивною формою навчання. | ПРН 7. | Вміє організовувати освітній процес виховання відповідно Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, підбирати адекватні засоби та форми занять з учнівською молоддю відповідно до вікових, статевих, морфофункціональних показників учнів і рівня їх підготовленості, конструювати і виявляти оптимальні методики навчально-виховної, фізкультурно-оздоровчої роботи з учнями в умовах освітніх закладів. |
- Автор курсу: Чобанян Анна Варужанівна