Комплексний усний екзамен є важливим компонентом освітнього процесу і призначається для всебічної та об’єктивної оцінки рівня набутих випускниками під час навчання фахових (спеціальних) компетентностей. Комплексний усний екзамен з «Теорії і спеціальних методик роботи з дітьми з порушеннями інтелектуального та/або мовленнєвого розвитку» (далі по тексту – Комплексний усний екзамен) проводиться на завершальному етапі навчання здобувачів на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти, містить комплекс питань, які дозволяють виявити рівень підготовки, ступінь оволодіння професійними знаннями та уміннями для виконання виробничих функцій, зазначених в Стандарті вищої освіти за спеціальністю 016 «Спеціальна освіта» для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.