У світі сучасних вимог до вищої школи все більше уваги приділяється якості підготовки фахівців, здатних вже на самому початку своєї професійної діяльності розв'язувати різноманітні проблеми, які постають перед ними.

Важливим компонентом підготовки студентів-психологів до здійснення професійної діяльності є виробнича психологічна практика. Виробнича психологічна практика відбиває практичний аспект підготовки майбутніх фахівців і покликана синтезувати всі отримані студентами під час навчання знання, всі набуті ними професійні вміння стосовно надання допомоги особистості у розв'язанні її психологічних проблем. Саме вона відкриває студентам динамічну взаємодію між теорією та практикою психокорекції.


Метою викладання навчальної дисципліни «Психодіагностика» є оволодіння студентами-майбутніми психологами системою знань про методичні засоби психодіагностики, конкретні способи вивчення індивідуально-психологічних особливостей; освоєння студентами основних завдань, понять і методів психодіагностики; ознайомлення зі способами обробки та інтерпретації отриманих результатів; формування уміння використовувати знання у професійній діяльності майбутніх психологів.

Основними завданнями вивчення дисципліни є: 1) набуття теоретико-практичних комперентностей з психодіагностики як науки та виду діяльності психолога-практика; 2) активне стимулювання студентів до опрацювання матеріалу з дисципліни; 3) формування знань про місце і значення психодіагностичних методів в роботі психолога; 4) формування і закріплення навичок психодіагностичного обстеження, обробки, аналізу та інтерпретації результатів методик; 5) забезпечення засвоєння етичних норм, зобов’язань психолога-психодіагноста; 6) сприяння розширенню у студентів знань про себе з метою подальшого саморозвитку.