Курс призначений для студентів 151 групи спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (російська)).

Курс призначений для студентів 151 групи спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (російська)).

Курс ”Компаративістика" є одним із підсумкових курсів, призначених для  магістрів  спеціальності 014 Середня освіта. Мова і література (російська). Він розрахований на обізнаність з вітчизняною і світовою літературами і культурами. Порівняльне літературознавство, або літературна компаративістика (від лат. comparativus – порівняльний) займається зіставленням розвитку різних національних літератур, виявленням їх зв’язків і спорідненостей, схожого й відмінного між ними.
Мета цієї літературознавчої дисципліни – ознайомити студентів з основними поняттями порівняльних студій, дати їм уявлення про світовий літературний процес у єдності універсального і неповторного, навчити здійснювати порівняльний аналіз літератур, окремих письменників та художніх текстів.


Курс призначений для студентів 151 групи спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (російська)). 

 

Цель изучения учебной дисциплины –   ознакомление с современными тенденциями развития фонетической и лексической системы русского языка конца ХХначала ХХІ вв., их основными экстра- и интралингвистическими факторами, формирование целостного представления о связях между саморазвитием языка вследствие заложенных в нем потенций внутреннего характера и изменениями в социуме, стимулирующими языковые процессы.

          Основные задачи:

          - выработать понимание системности происходящих в языке изменений, логики развития языка;

          - сформировать научное представление о нормах литературного языка в их историческом развитии, активных процессах, происходящих в фонетике и лексике русского  языка, внешних и внутренних причинах их возникновения;

          - выработать квалифицированное отношение к тенденциям в современном русском языке, отраженным в практике печати;

          - научить правильно ориентироваться при выборе языкового варианта, наиболее целесообразного и перспективного, чутко реагировать на требования контекста.