Вивчення навчальної дисципліни «Історія виконавства» є узагальнення та розширення знань про специфіку музичного виконавства в різні епохи, формування національних композиторських та виконавських шкіл, які мали вплив на характерні особливості виконавства вокальної та інструментальної музики.

Курс передбачає узагальнення раніше вивченої термінології музичного мистецтва та розширення професійного понятійного апарату. Забезпечує поглиблення знань про особливості музичного виконавства як галузі практичної діяльності, його функції, структуру, різновиди; основні етапи еволюції музичного виконавства як різновиду професійного музичного мистецтва; різновиди виконавського мистецтва та особливості їх становлення; естетичні засади виконавського мистецтва; понятійний апарат в галузі музичного виконавства.


Курс призначений для студентів денної та заочної групи навчання 821, 812, 812стн, 822, 822стн. спеціальності 014 середня освіта (музичне мистецтво), 025 музичне мистецтво  

Метою викладання навчальної дисципліни є: формування у студентів цілісного розуміння музичного твору, його змісту, конструктивно-логічних закономірностей гармонії, що розкривають специфіку музичної мови, сприяють осмисленій та глибокій художній інтерпретації музики, оволодіння навичками стильового аналізу та практичними навичками гри гармонічних послідовностей та імпровізації, формування вмінь застосовувати отримані знання та навички на практиці (у професійній діяльності), розуміти значення гармонійних явищ у їх взаємозв'язку з іншими елементами музичної мови; дати фундаментальне уявлення про еволюцію розвитку гармонії, акцентуючи увагу на стильових особливостях в індивідуальному, національному та епохальному аспектах. Вивчення курсу «Стильова гармонія» та засвоєння його програмного матеріалу сприяє оволодінню загальними та фаховими компетенціями відповідно до Стандарту вищої освіти України: ЗК 1. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. ЗК 9. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями. ЗК 11. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт. ФК 3. Здатність усвідомлювати художньо-естетичну природу музичного мистецтва. ФК 4. Здатність усвідомлювати взаємозв’язки та взаємозалежності між теорією та практикою музичного мистецтва. ФК 6. Здатність використовувати професійні знання та навички в процесі творчої діяльності. ФК 7. Здатність володіти науково-аналітичним апаратом та використовувати професійні знання у практичній діяльності. ФК 13. Здатність використовувати широкий спектр міждисциплінарних зв’язків.


Мета курсу – підготовка майбутнього вчителя музики до організації та здійснення оркестрової діяльності.

 Вивчення курсу тісно пов'язано з усіма дисциплінами музичного циклу. Ознайомлення з різноманітними музичними творами української та зарубіжної культури, тому студент виховується як ерудований учитель-музикант широкого профілю.