Освітній компонент "Фах" спрямований на виконавську підготовка здобувачів вищої освіти до майбутньої професійної діяльності як концертних виконавців , озброєння їх основними навичками використання голосового апарата вокальних прийомів , формування необхідних вокальних компетенцій майбутніх магістрів музичного мистецтва, а також методикою розучування естрадних вокальних творів і розкриття їх художнього змісту та формування необхідних професійних компетенцій магістрів музичного мистецтва.

Навчальна дисципліна призначена для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 025 Музичне мистецтво (група 851-ес).

Навчальна дисципліна має на меті практичну підготовку здобувачів вищої освіти до майбутньої професійної діяльності як виконавців та артистів, озброєння їх основними знаннями про природу звука, музичну акустику, роботу концертного звукорежисера, особливості звукорежисури у різних сценічних умовах, формування необхідних професійних компетенцій магістрів музичного мистецтва – майбутніх виконавців та артистів.



Ансамблеве виконавство єоднією з провідних фахових дисциплін, які вивчають здобувачі вищої освіти другого (магістерського) рівня. Опановуючи навички ансамблевого співу, естрадні співаки набувають досвіду колективного виконавства, навчаються відчувати спільний ристм, динамічну рівновагу ансамблевої звучності, споріднену манеру звукоутворення.

Навчальна дисципліна призначена для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 025 Музичне мистецтво (група 851-ес).

Навчальна дисципліна має на меті підготовку здобувачів вищої освіти до майбутньої професійної діяльності як артистів та виконавців, вивчення естрадного репертуару, а також поглиблення оволодіння методикою розучування естрадних вокальних творів і розкриття їх художнього змісту та формування необхідних професійних компетенцій магістрів музичного мистецтва – майбутніх артистів-виконавців.



Навчальна дисципліна призначена для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 025 Музичне мистецтво (група 851-зв).

Навчальна дисципліна має на меті підготовку здобувачів вищої освіти до майбутньої професійної діяльності як звукорежисерів, опанування змісту звукорежисерського аналізу музичних творів, а також поглиблення оволодіння методикою звукорежисерського аналізу музичних творів, визначення використаних приймоів звукорежисури та формування необхідних професійних компетенцій магістрів музичного мистецтва – майбутніх звукорежисерів.



Навчальна дисципліна призначена для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 025 Музичне мистецтво (група 851-зв).

Навчальна дисципліна має на меті практичну підготовку здобувачів вищої освіти до майбутньої професійної діяльності як звукорежисерів, озброєння їх основними знаннями про природу звука, музичну акустику, роботу концертного звукорежисера, особливості звукорежисури у різних сценічних умовах, формування необхідних професійних компетенцій магістрів музичного мистецтва – майбутніх звукорежисерів.



Навчальна дисципліна призначена для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 025 Музичне мистецтво заочної форми здобуття освіти (група ММ5-ес).

Навчальна дисципліна має на меті практичну підготовку здобувачів вищої освіти до майбутньої професійної діяльності як виконавців та артистів, озброєння їх основними знаннями про природу звука, музичну акустику, роботу концертного звукорежисера, особливості звукорежисури у різних сценічних умовах, формування необхідних професійних компетенцій магістрів музичного мистецтва – майбутніх виконавців та артистів.


Навчальна дисципліна призначена для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 025 Музичне мистецтво заочної форми здобуття освіти (група ММ5-ес).

Навчальна дисципліна має на меті підготовку здобувачів вищої освіти до майбутньої професійної діяльності як артистів та виконавців, вивчення естрадного репертуару, а також поглиблення оволодіння методикою розучування естрадних вокальних творів і розкриття їх художнього змісту та формування необхідних професійних компетенцій магістрів музичного мистецтва – майбутніх артистів-виконавців.