Виробнича практика у соціально-реабілітаційних закладах або закладах охорони здоров’я для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньої програми 016 «Спеціальна освіта (Логопедія)» є невід’ємною складовою частиною процесу підготовки фахівців-логопедів. Вона проводиться протягом 3 тижнів у ІІІ семестрі на базі соціально-реабілітаційних, реабілітаційних закладів, лікарняних багатопрофільних закладів (дитяча лікарня, лікарня), амбулаторно-поліклінічних закладів (дитяча поліклініка, поліклініка).
Зміст практики безпосередньо пов’язаний із матеріалом, що викладається на лекціях, вивчається на практичних заняттях, включається в тематику кваліфікаційних робіт другого (магістерського) рівня вищої освіти.
Колективом авторів кафедри логопедії розроблено методичні рекомендації до проведення, оформлення та оцінювання вказаних видів практик.
Керівництво виробничою практикою здійснюють викладачі, що мають наукові ступені та вчені звання випускової кафедри логопедії та досвід логопедичної роботи.
- Автор курсу: Зелінська-Любченко Катерина Олександрівна
- Автор курсу: Стахова Лариса Львівна
Метою викладання навчальної дисципліни «Логопедія» є психолого-педагогічна і методична підготовка майбутніх фахівців, які зорієнтовані на роботу із дошкільниками та учнями початкових класів із тяжкими порушеннями мовлення та викладацьку діяльність у вищих навчальних закладах, які готують фахівців дефектологічного профілю.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Логопедія» є:
- забезпечення педагогічними умовами для формування у студентів знань теоретико-методичних аспектів викладання дисципліни «Логопедія» у вищих навчальних закладів;
- уточнення, розширення та систематизація професійних компетентностей студентів з проблем організації та змісту логопедичної і методичної допомоги дітям і дорослим в Україні, з проблем диференційної діагностики мовленнєвих порушень дітей з метою правильного відбору дітей при комплектуванні груп спеціальних логопедичних установ;
- формування особистісних якостей викладача вищої школи, оволодіння сучасними методами навчання та виховання студентів на за програмою підготовки за другим, магістерським рівнем.
- Автор курсу: Кравченко Анатолій Іванович
Метою викладання навчальної дисципліни «Логопедія» є психолого-педагогічна і методична підготовка майбутніх фахівців, які зорієнтовані на роботу із дошкільниками та учнями початкових класів із тяжкими порушеннями мовлення та викладацьку діяльність у вищих навчальних закладах, які готують фахівців дефектологічного профілю.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Логопедія» є:
- забезпечення педагогічними умовами для формування у студентів знань теоретико-методичних аспектів викладання дисципліни «Логопедія» у вищих навчальних закладів;
- уточнення, розширення та систематизація професійних компетентностей студентів з проблем організації та змісту логопедичної і методичної допомоги дітям і дорослим в Україні, з проблем диференційної діагностики мовленнєвих порушень дітей з метою правильного відбору дітей при комплектуванні груп спеціальних логопедичних установ;
- формування особистісних якостей викладача вищої школи, оволодіння сучасними методами навчання та виховання студентів на за програмою підготовки за другим, магістерським рівнем.
- Автор курсу: Кравченко Анатолій Іванович
Метою викладання навчальної дисципліни «Логопедичні технології» є формування теоретичних знань щодо виявлення й відмежування порушеного мовленнєвого розвитку та провідних напрямків виправлення порушень мовлення за допомогою педагогічних методик корекційного впливу, а також професійних практичних навичок, що необхідні для успішної логопедичної роботи.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Логопедичні технології» є створення теоретичного та практичного підґрунтя для володіння студентами інформації щодо виявлення й відмежування порушеного мовленнєвого розвитку та провідних напрямків виправлення порушень мовлення за допомогою педагогічних методик корекційного впливу.
- Автор курсу: Стахова Лариса Львівна