Програма вивчення навчальної дисципліни «Спеціальна педагогіка з історією» складена відповідно до освітньо-професійної програми спеціальності 016 Спеціальна освіта (Олігофренопедагогіка).
Предметом вивчення цієї дисципліни є теорія навчання та виховання дітей із особливими освітніми потребами (інтелектуальними порушеннями) та історія становлення й розвитку цієї науки.
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових розділів:
Розділ 1. Загальні основи корекційної психопедагогіки.
Розділ 2. Теорія спеціальної освіти і навчання учнів з інтелектуальними порушеннями.
Розділ 3. Теорія виховання учнів з інтелектуальними порушеннями.
Розділ 4. Історія розвитку спеціальної освіти.
- Автор курсу: Косенко Юрій Миколайович
- Автор курсу: Чобанян Анна Варужанівна
- Автор курсу: Чобанян Анна Варужанівна
- Автор курсу: Прядко Любов Олексіївна
- Автор курсу: Дегтяренко Тетяна Миколаївна
Програма дисципліни «Основи інклюзивної освіти» розроблена
відповідно до освітньої професійної програми підготовки бакалавра
спеціальності 012 Дошкільна освіта, є
нормативною дисципліною циклу професійної та практичної підготовки
студентів. Предметом вивчення навчальної дисципліни є вивчення
теоретико-методологічних, нормативно-правових та організаційно-методичних засад інклюзивної освіти. Під час її викладання зосереджується увага здобувачів ВО на засвоєння її змісту з урахуванням дошкільного віку дітей з
особливими освітніми потребами.
Метою дисципліни є оволодіння здобувачами компетентностями щодо
концептуальних засад інклюзивної освіти, особливостей психофізичного
розвитку дитини з особливими освітніми потребами, основних принципів і
технологій організації освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти.
- Автор курсу: Боряк Оксана Володимирівна
- Автор курсу: Скиба Тетяна Юріївна
- Автор курсу: Дегтяренко Тетяна Миколаївна
Програма вивчення навчальної дисципліни «Спеціальна педагогіка з історією» складена відповідно до освітньо-професійної програми спеціальності 016 Спеціальна освіта (Олігофренопедагогіка).
Предметом вивчення цієї дисципліни є теорія навчання та виховання дітей із особливими освітніми потребами (інтелектуальними порушеннями) та історія становлення й розвитку цієї науки.
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових розділів:
Розділ 1. Загальні основи корекційної психопедагогіки.
Розділ 2. Теорія спеціальної освіти і навчання учнів з інтелектуальними порушеннями.
Розділ 3. Теорія виховання учнів з інтелектуальними порушеннями.
Розділ 4. Історія розвитку спеціальної освіти.
Метою викладання навчальної дисципліни «Спеціальна педагогіка з історією корекційної педагогіки» є формування в студентів науково-теоретичної бази та професійно необхідних вмінь і навичок з основ корекційної психопедагогіки, теорії спеціальної освіти і навчання учнів з інтелектуальними порушеннями, теорії виховання розумово відсталих учнів та знання найбільш важливих етапів з історії корекційної психопедагогіки.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Спеціальна педагогіка з історією корекційної педагогіки» є ознайомлення студентів із основними науково-теоретичними положеннями корекційно-освітнього процесу у спеціальних закладах України для дітей із інтелектуальними порушеннями та вивчення історії розвитку спеціальної освіти дітей з інтелектуальними порушеннями у Західній Європі та дослідження питань розвитку і становлення системи спеціальної освіти дітей із інтелектуальними порушеннями в Україні в різні історичні періоди.
- Автор курсу: Косенко Юрій Миколайович