Зміст логопедичної роботи залежить від виду мовленнєвого порушення, його форми, ступеня тяжкості та супутніх порушень. Знання вчителем-логопедом особливостей корекційно-розвивальної роботи при різних мовленнєвих порушеннях є необхідною умовою успішного подолання недоліків мовлення у дітей та дорослих.
Тому при підготовці майбутніх фахівців-логопедів є доцільним поглиблення, поширення та оновлення знань, умінь та навичок на основі того рівня, який студенти отримали раніше.
У ході вивчення курсу студенти повинні знати:
- принципи аналізу мовленнєвих порушень та їх подолання;
- типи та форми мовленнєвих порушень;
- особливості корекційної роботи при різних мовленнєвих порушеннях.
У ході вивчення курсу студенти повинні вміти:
- проводити аналіз мовленнєвих порушень;
- визначати зміст, вибір методів та прийомів логопедичного впливу при різних мовленнєвих порушеннях у дітей та дорослих;
- обирати доречну послідовність дій та продуктивно їх виконувати.
- Автор курсу: Зелінська-Любченко Катерина Олександрівна