Мета дисципліни: сформувати у студентів набір базових знань і практичних навичок щодо організації рекламної діяльності на підприємстві, умов, механізмів та інструментів рекламного впливу на споживача у діяльності підприємств (організацій) на національному ринку та за його межами. Компетентності: здатність виконувати базові функції з організації рекламної діяльності на підприємстві. 

Предметом вивчення навчальної дисципліни є рекламна діяльність у сучасному світі в усіх формах її функціонування. 1.2 . Основні завдання вивчення дисципліни познайомити студентів з рекламною діяльністю як однією зі сфер журналістської творчості;  ознайомити студентів з витоками та основними етапами розвитку української та світової рекламної діяльності;  розкрити потенційні можливості використання в журналістській діяльності теоретичних і практичних знань і умінь у сфері реклами;  домогтися засвоєння студентами основних понять, термінів і методик щодо створення, функціонування та оцінки рекламної продукції;  домогтися засвоєння студентами схеми сучасного рекламного процесу та функцій усіх його учасників; надати студентам знання про структуру, основні напрямки і форми діяльності рекламного агентства як одного з основних учасників сучасного рекламного процесу; показати механізми впливу реклами на свідомість і підсвідомість потенційного споживача;  забезпечити усвідомлення студентами реклами як невід’ємної частини сучасної економічної діяльності окремого торгівельного суб’єкта і світового ринку в цілому;  виробити в студентів вміння виділяти рекламну ідею, УТП та інші методи привернення уваги до реклами;  дати розуміння дієвості різних шляхів впливу на споживача і їх відмінностей в різних ЗМІ; познайомити з основними правовими та етичними обмеженнями у сфері рекламної діяльності, чинними на сьогодні в Україні й у світі; навчити студентів практично використовувати набуті знання в різних сферах рекламної діяльності.

Результати навчання: демонструвати знання та розуміння принципів організації рекламної діяльності.