1.     Мета та завдання навчальної дисципліни

 

Сучасне навчання у закладі вищої освіти спрямована на виховання конкурентноспроможної людини, здатної на перетворення власного життя й відновлення суспільства, тому курс «Моделювання освітньої та професійної підготовки фахівця» призначений саме на формування такого бачення освітнього процесу та професійної підготовки студентів до подальшої праці.

Мета – формування освіченої особистості педагога вищої школи з ефективним мисленням, якісним мовленням та оптимальним спілкуванням, формування його професійної компетентності та компетенцій, тобто міжкультурних та міжгалузевих знань, умінь та здібностей, які необхідні для адаптації та продуктивної діяльності в різних професійних спільнотах.

Основні завдання:

– дати студентам ґрунтовні й систематичні знання з усіх розділів курсу моделювання освітньої та професійної підготовки фахівця;

-                                    сформувати у студентів необхідні вміння і навики розрізнення циклів освітньої та професійної підготовки;

-                                    усвідомлення студентами специфіки педагогічного спілкування, особливостей комунікативно-мовленнєвих ситуацій, характерних для професійної діяльності викладача;

-                                    пізнання студентами суті змісту навчання, циклів навчання, розподілу змісту циклів навчання за навчальними дисциплінами, змісту професійної програми підготовки фахівця;

-                                    дати студентам уявлення про значення інформаційної бази освітньої та професійної підготовки, її оптимізації, що дозволяє визначити зміст навчання за певною навчальною дисципліною, класифікувати навчальні елементи, структурувати зміст навчання.