1.1. Мета викладання навчальної дисципліни - підготовка бакалаврів до успішної роботи в соціально-культурній сфері на основі формування у студентів системи знань та навичок щодо організації часу та підвищення власної ефективності. 

1.2. Основні завдання вивчення дисципліни - для досягнення визначеної мети в процесі викладання курсу «Тайм-менеджмент» ставляться і вирішуються такі завдання: 

 надати студентам ясне і чітке уявлення про теоретичні та методологічні засади сучасного тайм-менеджменту; 

 виробити навички самоорганізації, мотивації, цілепокладання, розстановки пріоритетів, делегування повноважень, контролю і оцінки особистих показників діяльності, освоїти навички володіння методами організації робочого часу та раціонального використання ресурсів; 

 сформувати навички самостійної, творчої роботи; вміння організовувати свою працю, розвинути здібності породжувати нові ідеї, знаходити нові підходи до їх реалізації. Часткові загальні та фахові компетентності студентів: 

 системно досліджувати результати діяльності організацій і підприємств та усвідомити роль менеджменту, маркетингу та підприємницької діяльності у підвищенні ймовірності досягнення цілей та для підтримки проактивного тайм-менеджменту; 

 вивчити принципи, методи, процедури та інструменти, які необхідні для успішної реалізації технологій тайм - менеджменту у практиці управління організаціями і підприємствами; 

 досліджувати основні закони, закономірності, принципи і концепції вироблення, прийняття і реалізації управлінських рішень з удосконалення функціонування організацій з використанням технологій тайм-менеджменту; 

 здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях;  здатність спілкуватися іноземною мовою; 

 мати здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями;  здатність генерувати нові ідеї (креативність); 

 здатність працювати у міжнародному контексті. 

Місце та значення дисципліни в навчальному процесі: Набуті знання при вивченні курсу “Тайм — менеджмент” розширять базу теоретичних економічних знань у студентів як основи для формування навичок і вмінь дослідження практичних проблем сучасного менеджменту, маркетингу та підприємництва, створять логічну основу для підготовки висококваліфікованих фахівців з вищою економічною освітою, дозволять майбутнім спеціалістам застосовувати їх у науковій та практичній діяльності при вирішенні фахових завдань. 

Міждисциплінарні зв’язки: з метою поліпшення засвоєння навчального матеріалу курсу студентам необхідні теоретичні знання і практичні навички в галузі загальної економічної теорії, мікроекономіки, макроекономіки, основах менеджменту, основи психології та педагогіки, соціології.