Предмет вивчення навчальної дисципліни: система освіти, сучасні принципи, завдання, методи та засоби управління закладом освіти.

Метою вивчення дисципліни «Технології управління закладом освіти» є: формування компетентностей студентів щодо управління закладом освіти.

У ході вивченням навчальної дисципліни «Методика прийняття управлінських рішень в освіті» у студентів формуються наступні фахові компетентності: інтегральна компетентність;

загальні компетентності:

ЗК-4. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК-5. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

ЗК-14. Здатність працювати у міжнародному контексті.

спеціальні (фахові, предметні) компетентності:

СК-1. Здатність визначати та описувати характеристики організації.

СК-2. Здатність аналізувати результати діяльності організації, зіставляти їх з факторами впливу зовнішнього та внутрішнього середовища.

СК-3. Здатність визначати перспективи розвитку організації.

СК-4. Вміння визначати функціональні області організації та зв’язки

між ними.

СК-5. Здатність управляти організацією та її підрозділами через реалізацію функцій менеджменту освіти.

СК-7. Здатність обирати та використовувати сучасний інструментарій менеджменту освіти.

СК-8. Здатність планувати діяльність організації та управляти часом.

СК-10. Здатність оцінювати виконувані роботи, забезпечувати їх якість та мотивувати персонал організації.

СК-11. Здатність створювати та організовувати ефективні комунікації

в процесі управління закладом освіти.

СК-12. Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації,

формувати обґрунтовані рішення.

СК-14. Розуміти принципи психології та використовувати їх у професійній діяльності.

СК-17. Здатність визначати перспективні напрямки розвитку галузі освіти, інноваційний потенціал науково-теоретичного та практичного інструментарію сучасного менеджменту освіті.

СК-18. Здатність розуміти сутність, специфіку та здійснювати контрольно-оцінювальну діяльність у галузі освіти.


Основними завданнями вивчення навчальної дисципліни «Теоретичні засади управління закладом освіти» є теоретична та практична підготовка здобувачів вищої освіти з питань:

1.     Формування у здобувачів освіти системи знань про закономірності, принципи, зміст, форми, методи та засоби навчання, виховання в закладах освіти.

2.     Набуття здатності аналізувати, критично сприймати, створювати та використовувати медіаресурси в професійній діяльності.

3.     Сприяння виробленню у здобувачів освіти індивідуального стилю науково-педагогічної діяльності.

4.     Формування системи знань, умінь та навичок щодо інформаційної безпеки в педагогічній діяльності.