Предмет вивчення навчальної дисципліни: система освіти, сучасні принципи, завдання, методи та засоби управління закладом освіти.
Метою вивчення дисципліни «Технології управління закладом освіти» є: формування компетентностей студентів щодо управління закладом освіти.
У ході вивченням навчальної дисципліни «Методика прийняття управлінських рішень в освіті» у студентів формуються наступні фахові компетентності: інтегральна компетентність;
загальні компетентності:
ЗК-4. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК-5. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
ЗК-14. Здатність працювати у міжнародному контексті.
спеціальні (фахові, предметні) компетентності:
СК-1. Здатність визначати та описувати характеристики організації.
СК-2. Здатність аналізувати результати діяльності організації, зіставляти їх з факторами впливу зовнішнього та внутрішнього середовища.
СК-3. Здатність визначати перспективи розвитку організації.
СК-4. Вміння визначати функціональні області організації та зв’язки
між ними.
СК-5. Здатність управляти організацією та її підрозділами через реалізацію функцій менеджменту освіти.
СК-7. Здатність обирати та використовувати сучасний інструментарій менеджменту освіти.
СК-8. Здатність планувати діяльність організації та управляти часом.
СК-10. Здатність оцінювати виконувані роботи, забезпечувати їх якість та мотивувати персонал організації.
СК-11. Здатність створювати та організовувати ефективні комунікації
в процесі управління закладом освіти.
СК-12. Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації,
формувати обґрунтовані рішення.
СК-14. Розуміти принципи психології та використовувати їх у професійній діяльності.
СК-17. Здатність визначати перспективні напрямки розвитку галузі освіти, інноваційний потенціал науково-теоретичного та практичного інструментарію сучасного менеджменту освіті.
СК-18. Здатність розуміти сутність, специфіку та здійснювати контрольно-оцінювальну діяльність у галузі освіти.
Основними завданнями вивчення навчальної дисципліни «Теоретичні засади управління закладом освіти» є теоретична та практична підготовка здобувачів вищої освіти з питань:
1. Формування у здобувачів освіти системи знань про закономірності, принципи, зміст, форми, методи та засоби навчання, виховання в закладах освіти.
2. Набуття здатності аналізувати, критично сприймати, створювати та використовувати медіаресурси в професійній діяльності.
3. Сприяння виробленню у здобувачів освіти індивідуального стилю науково-педагогічної діяльності.
4. Формування системи знань, умінь та навичок щодо інформаційної безпеки в педагогічній діяльності.
- Автор курсу: Дєнєжніков Сергій Сергійович