Програма вивчення навчальної дисципліни «Логопедія» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки напряму (спеціальності) 016 Спеціальна освіта (016.01. Логопедія.)  перший (бакалаврський)  рівень та відноситься до циклу професійної підготовки і належить до обов’язкових дисциплін.

Мета навчальної дисципліни – розкрити методологічні і теоретичні основи логопедії; науково-теоретичні засади корекційно-освітньої технології у роботі з дітьми з мовленнєвими порушеннями; сформувати в здобувачів свідоме оволодіння цією дисципліною, що забезпечить високий рівень професійної підготовки педагога (логопеда), здатного творчо розв’язувати складні задачі і практичні проблеми надання корекційної допомоги дітям з мовленнєвими порушеннями; познайомити здобувачів із закономірностями формування мовлення в нормі і при дизонтогенезі, принципами аналізу мовленнєвих порушень, їх класифікацією та методами корекції.

Основними завданнями вивчення дисципліни є:

– підготувати здобувачів з теоретичних питань методики виявлення, подолання та профілактики мовленнєвих порушень в об’ємі необхідному майбутнім спеціалістам для ефективної організації формування мовленнєвої компетентності дітей дошкільного та  молодшого шкільного віку;

– ознайомити із психофізіологічними процесами, що забезпечують різні види мовленнєвої діяльності, з рівнями організації мовленнєвої функціональної системи, з практичними методами та прийомами подолання порушень мовлення дітей та дорослих;

– навчити здобувачів використовувати теоретичні знання на практиці;

–    виховувати у здобувачів працьовитість, відповідальність до виконання завдань курсу, дисциплінованість, самостійність.