stock-photo-laughing-small-kids — копия.pngstock-photo-laughing-small-kids — копия.png

Мета дисципліни «Ігри у логопедичній роботі» – ознайомити здобувачів освіти із методиками проведення ігор під час корекції       мовленнєвих порушень та з методиками розвитку і корекції рухової сфери, довільної поведінки та мовленнєвої функції в осіб з мовленнєвою патологією, сформувати уміння диференційовано добирати ігри в логопедичній роботі з дітьми з різними мовленнєвими вадами. Формувати професійні компетентності у майбутніх спеціалістів.

Завдання:

–                           сформувати у майбутніх логопедів вміння обирати ефективні методики проведення гри та використовувати їх у власній професійній діяльності; обирати та застосовувати ефективні методи діагностики та розвитку рухових функцій осіб з мовленнєвою патологією.

–                            ознайомити студентів з основними видами ігор та іграшок; ознайомити студентів з нетрадиційними ігровими методиками та специфікою використання їх в логопедичній роботі; навчити студентів враховувати індивідуальні та психофізіологічні особливості дітей під час створення ігрових ситуацій;

– навчити студентів: правильно підбирати ігри з врахуванням мовленнєвого діагнозу та етапів корекційної роботи, проводити ігри з дітьми з різною мовленнєвою патологією; досліджувати особливості емоційно-вольової та рухової сфер дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку.

Передумови для вивчення дисципліни: «Логопедія», «Теорія і методика виховання дітей з тяжкими мовленнєвими порушеннями».

            Результати навчання

За результатами вивчення навчальної дисципліни студенти повинні:

Знати:

предмет і завдання курсу;

види порушень мовлення та їх причини;

особливості ігрової діяльності дітей з порушеннями мовлення;

значення гри у розвитку дитини в цілому;

види ігор та класифікацію ігор, які використовуються в логопедичній роботі;

методики та форми проведення ігор в логопедичній роботі.

          Вміти:

-              обирати ефективні методики проведення гри та використовувати в своїй роботі (професійній діяльності);

-          враховувати індивідуальні та психофізіологічні особливості дітей під час створення    ігрових ситуацій;

правильно підбирати ігри з врахуванням мовленнєвого діагнозу та етапів корекційної роботи;

-          працювати над методично-дидактичним забезпеченням логопедичних занять з використанням ігрових прийомів та ігор.