Мета курсу навчальної дисципліни "Фізичне виховання (професійно-прикладна підготовка)"для здобувачів наукового ступеня доктора філософії:
- послідовне формування фізичної культури особистості фахівця відповідного рівня освіти;
- знання основ ППФП і уміння застосовувати її на практиці.
- Автор курсу: Оксьом Павло Михайлович
Мета дисципліни "Фізичне виховання"здобувачів ступененя доктора філософії у сучасних соціально-економічних умовах полягає у комплексному вирішенні оздоровчих, освітніх і виховних завдань.
Мета курсу полягає у визначенні відповідного мінімального рівня обо"язкової освіти фахівців, що отримують ступінь доктора філософії.
- Автор курсу: Оксьом Павло Михайлович
Пріоритетна мета дисципліни «Фізичне виховання» здобувачів ступеня доктора філософії у сучасних соціально-економічних умовах полягає у комплексному вирішенні оздоровчих, освітніх та виховних завдань.
Мета курсу полягає у визначенні відповідного мінімального рівня обов’язкової фізкультурної освіти фахівців, які отримують науковий ступінь доктор філософії.
- Автор курсу: Оксьом Павло Михайлович
Мета вивчення навчальної дисципліни
Сучасна наука є складною і багатофакторною системою отримання емпіричних знань, через практичний досвід шляхом спостереження або ж експериментальним шляхом. Олімпійська освіта, досить молода, але перспективна наука, яка зібрала в єдину цілісну систему величезний об’єм ретроспективних знань про гуманістичну педагогіку олімпійської філософії.
Олімпійська освіти з точки зору нової парадигми – навчальна дисципліна, яка покликана впроваджувати у процес навчання та виховання майбутнього покоління, елементів олімпійської філософії як позитивного фактора, що сприяє глобалізації, соціалізації та гуманізації сучасного суспільства на противагу сучасним дегуманізаційним факторам.
Метою вивчення Олімпійської освіти у вищій школі є:
Ø теоретично обґрунтувати структурно-функціональну модель інтеграції олімпійської освіти у навчально-виховний процес навчальних закладів нашої країни;
Ø методологією та методами наукових досліджень;
Ø ознайомлення аспірантів з передовим досвідом провідних закордонних науковців у галузі олімпійської освіти;
Ø формування гуманістичних якостей майбутніх фахівців, як головної умови формування морального, духовного та естетичного становлення особистості;
Ø навчити здійснювати аспірантів успішну наукову діяльність шляхом організації та проведення наукових заходів;
Ø розкрити усі аспекти процесу впливу олімпійської освіти на духовні, фізичні та інтелектуальні якості особистості.
Завдання вивчення Олімпійської освіти наступні:
Ø інтегрувати сучасну систему олімпійської освіти у навчально-виховний процес усіх навчальних закладів нашої країни;
Ø через головні ідеї олімпійської освіти проводити гуманізацію та запобігання антисоціальної поведінки усіх верств населення України;
Ø навчити аспірантів, адекватно оформляти результати власного наукового пошуку;
Ø через олімпійську філософію допомогти усім школярам та студентам зробити правильний вибір шляхів удосконалення своєї особистості, що сприятиме особистісному розвитку кожної людини.
- Автор курсу: Томенко Олександр Анатолійович