В цьому розділі буде проходити навчальна педагогічна практика студентів 2-го курсу  в дистанційному форматі

Будуть висвітлені план практики, завдання і види робіт на кожний день.

А також звіти студентів про виконані завдання.


Курс розроблено на допомогу студентам спеціальності «Спеціальна освіта. Логопедія»  "Логопедія", що проходять навчальну практику в закладах загальної середньої освіти. Практика студентів  є складовою частиною програми професійного становлення майбутнього  педагога й передбачає формування педагогічної компетентності майбутніх фахівців.


Метою викладання навчальної дисципліни «Методика проведення масових захлодів в умовах закладів позашкільної освіти» є формування в студентів знань, умінь і навичок методичної, виховної роботи, забезпечення їхнього особистісного розвитку як майбутніх педагогів закладів позашкільної освіти, суб’єктів виховної діяльності; поглибити наукову та практичну підготовку фахівців у сфері сценічного мистецтва, формування сучасного креативного мислення та системи спеціальних знань з технологій підготовки та проведення масових заходів в умовах закладів ПО. Вивчення теоретичних та практичних основ технологій, опанування навиками професіонального планування, організації подій в службовому, суспільному та приватному житті, включаючи розробку концепції і програми, формування і контроль виконання бюджету, координацію роботи субпідрядників, а також вивчення ефективності проведеного масового заходу

Курс "Педагогіка"розроблено для студентів 2 курсу природничо-географічного факультету. Мета курсу -  сформувати у студентів здатність аналізувати основні категорії виховання, навчання та розвитку, володіти науковими основами організації педагогічної діяльності в основній школі ЗЗСО у контексті Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Концепції Нової української школи, Професійного стандарту «Вчитель закладу загальної середньої освіти», основами управління педагогічними системами,  дидактичними основами візуалізації змісту навчання.


Мета дисципліни: формування ІКТ-компетентності майбутніх фахівців, як здатності та готовності творчо і продуктивно використовувати програмні засоби інформаційних і комунікаційних технологій у вирішенні освітніх та управлінських проблем;  у прагненнідо професійного самовдосконалення засобами інформаційних технологій