
- Мета та завдання навчальної дисципліни
Метою викладання навчальної дисципліни «Інноваційні процеси в галузі освіти» є: розвиток творчого мислення та професійної компетентності студентів у галузі освіти шляхом формування умінь вирішувати нові професійні завдання, зокрема, завдання дослідження, проектування, управління та експертизи у сфері освітніх інновацій.
Предмет вивчення навчальної дисципліни: особливості інноваційних процесів в освіті, інноваційної професійної діяльності та способів її реалізації, формування готовності до інновацій, включаючи проектування й експертизу освітніх інновацій.
2. Передумови для вивчення дисципліни
Навчальна дисципліна «Інноваційні процеси в галузі освіти» є складовою освітньо-професійної програми підготовки фахівців за освітнім ступенем «Бакалавр» в галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 073 Менеджмент. Має статус обов'язкової компоненти циклу професійної підготовки. Дисципліна «Інноваційні процеси в галузі освіти» забезпечує у визначальній мірі якісну підготовку висококваліфікованих спеціалістів з навиками ефективного керівництва і самоуправління на основі знань про еволюційний розвиток наукової управлінської думки.
Викладання курсу «Інноваційні процеси в галузі освіти» ґрунтується на засвоєнні фахових компетенцій, що формуються як результат вивчення таких дисциплін, як «Філософія», «Історія і культура України», «Вступ до спеціальності», «Менеджмент освіти», «Основи менеджменту».
- Автор курсу: Дєнєжніков Сергій Сергійович

- Мета та завдання навчальної дисципліни
Метою викладання навчальної дисципліни «Інноваційні процеси в галузі освіти» є: розвиток творчого мислення та професійної компетентності студентів у галузі освіти шляхом формування умінь вирішувати нові професійні завдання, зокрема, завдання дослідження, проектування, управління та експертизи у сфері освітніх інновацій.
Предмет вивчення навчальної дисципліни: особливості інноваційних процесів в освіті, інноваційної професійної діяльності та способів її реалізації, формування готовності до інновацій, включаючи проектування й експертизу освітніх інновацій.
2. Передумови для вивчення дисципліни
Навчальна дисципліна «Інноваційні процеси в галузі освіти» є складовою освітньо-професійної програми підготовки фахівців за освітнім ступенем «Бакалавр» в галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 073 Менеджмент. Має статус обов'язкової компоненти циклу професійної підготовки. Дисципліна «Інноваційні процеси в галузі освіти» забезпечує у визначальній мірі якісну підготовку висококваліфікованих спеціалістів з навиками ефективного керівництва і самоуправління на основі знань про еволюційний розвиток наукової управлінської думки.
Викладання курсу «Інноваційні процеси в галузі освіти» ґрунтується на засвоєнні фахових компетенцій, що формуються як результат вивчення таких дисциплін, як «Філософія», «Історія і культура України», «Вступ до спеціальності», «Менеджмент освіти», «Основи менеджменту».
- Автор курсу: Дєнєжніков Сергій Сергійович
Метою викладання дисципліни є розкриття сутності
методології, методів, концепцій і понять проведення наукових досліджень
економічних процесів в системі взаємовідносин підприємств, сформувати вміння
застосовувати їх у практичній діяльності, організовувати дослідницьку
діяльність.
- Автор курсу: Козлова Олена Григорівна
Метою вивчення дисципліни «Основи менеджменту» як базового курсу є формування у майбутніх фахівців сучасної системи поглядів і спеціальних знань у сфері управління для забезпечення ефективної господарської діяльності підприємства.
- Автор курсу: Козлова Олена Григорівна