Основною метою викладання дисципліни «Психолого-педагогічний супровід осіб з особливими потребами» для студентів спеціальності «Спеціальна освіта. Логопедія» є формування цілісного уявлення і теоретичних знань про зміст психолого-педагогічного супроводу як комплексної системи заходів з організації освітнього процесу та розвитку дитини з особливими освітніми потребами, передбачених індивідуальною програмою розвитку. 

Навчальна дисципліна «Психолого-педагогічний супровід осіб з особливими потребами» передбачає вирішення наступних завдань:  

- ознайомити здобувачів другого (магістерського) рівня спеціальності «Спеціальна освіта (Логопедія)» із нормативними та теоретичними засадами супроводу дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному просторі закладів освіти;  

- ознайомити з організаційними засадами утворення та функціонування інклюзивно-ресурсних центрів;  

- оволодіння знаннями і уміннями проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей дошкільного та шкільного віку; 

- оволодіння вміннями з надання корекційно-розвиткових послуг дітям з ООП в умовах закладів освіти (дошкільної, середньої).