Дисципліна "Статистика ринку товарів та послуг" викладається для студентів 542 групи та відноситься до циклу дисциплін за вибором студента.

Дисципліна передбачає опанування студентами теоретичних знань та навичок практичного характеру для здійснення статистичної оцінки діяльності підприємств, що функціонують на ринку, побудови необхідних інформаційних систем її забезпечення та вирішення проблемних питань управління товарорухом та соціально-економічною ефективністю їх функціонування в умовах невизначеності ринкового середовища.

Головною метою вивчення курсу є опанування теоретичними знаннями та навичками практичного характеру в процесі здійснення статистичної оцінки таких ринкових категорій, як: попит, пропозиція, ціна, товар, товарооборот, товарні запаси, витрати обігу, прибуток (збиток) від реалізації товарів та послуг з ціллю об’єктивного формулювання висновків та обґрунтування пропозицій задля керованості ринковими процесами в цілому.