Навчальна програма «Аудит та маркетинг в освіті» розрахована на здобувачів вищої освіти, які навчаються за ІІ освітньо-кваліфікаційними програмами підготовки магістрів.

Програма побудована за вимогами  стандарту підготовки фахівців спеціальності 073 Менеджмент за освітньою програмою Менеджмент освіти та узгоджена з орієнтовною структурою змісту навчальної дисципліни, рекомендованою Європейською Кредитно-Трансферною Системою (ЕСТS).

Мета начальної дисципліни: засвоєння знань і умінь з організації, проведення та аналізу аудиту і оцінювання управлінської діяльності закладів, організацій, установ щодо побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах освіти; виявлення недоліків та проблем у методиці управління керівників різних ланок, комплексний аналіз існуючого стану управлінської діяльності на основі зібраних даних та надання рекомендацій щодо механізмів підвищення економічності, ефективності і результативності роботи суб’єктів управлінської діяльності різних рівнів.

Основні завдання навчальної дисципліни:

– розкрити сутність аудиту й оцінювання управлінської діяльності у порівнянні з іншими видами аудиту;

– вивчити організаційні засади аудиторської діяльності, її правове та інформаційне забезпечення;

–       розкрити причини проведення аудиту управлінської  діяльності;

–        розглянути різні типи та методології оцінювання;

–       вивчити механізми аналізу та інтерпретації даних;

–       ознайомитися з алгоритмом оцінки ефективності та результативності діяльності управлінської ланки в установах та закладах освіти;

–         сформувати навички до підготовки та проведення аудиту та оцінювання управлінської діяльності;

–        навчитися складати документи, які забезпечують звітність та використання результатів аудиту для подальшого розвитку управлінської діяльності.