Метою дисципліни «Інформаційні технології в маркетингу» є надання студентам теоретичних та практичних знань, необхідних для управління маркетинговою діяльністю на підприємствах за рахунок застосування інформаційних технологій та систем, що базуються на використанні сучасних апаратно-програмних засобів, інформаційних технологій та економіко-математичних методів.

Завдання дисципліни «Інформаційні технології в маркетингу» полягають в отриманні здобувачами знань щодо організації маркетингової діяльності підприємства на основі використання сучасних інформаційних технологій; ознайомлення з прийомами сучасної практики розробки моделі маркетингової та інформаційної системи на основі комплексу маркетингу; вивчення прийомів побудови корпоративних інформаційних систем (КІС); а також оволодіння навичками визначення найбільш доступної форми подання необхідної інформації, методами обробки даних маркетингових досліджень, технологіями визначення статистичних показників при аналізі маркетингової інформації і технологіями вирішення завдань кореляційного і регресійного аналізу, прикладами використання МІС в різних галузях

Викладачка курсу к.п.н., доцентка кафедри інформатики  Руденко Юлія Олександрівна

вайбер телеграм (066)1046949

Он-лайн конференції проводяться за посиланням

https://us04web.zoom.us/j/5092942036?pwd=Y0tUOWlnUVFSYnZkYmFYNmZVTnI3dz09

Ідентифікатор: 509 294 2036

Код доступа: 8fZCYZ