Вивчення дисципліни «Організація та проведення логопедичного заняття» передбачає ознайомлення студентів із сучасними підходами щодо організації та проведення логопедичного заняття, формування у студентів теоретичних знань і практичних навичок щодо добору мовленнєвого та наочного дидактичного  матеріалу, використання ефективних доцільних методів та прийомів, вміння розподіляти час, визначати послідовність завдань.

     Завдання курсу:

-       надати студентам теоретичні знання щодо загальних засад організації та проведення логопедичного заняття;

-       ознайомити зі структурою, метою заняття, видами занять; 

-       формувати у студентів уміння визначати етапи заняття, мету, добирати дидактичний матеріал, обирати доцільні методи та прийоми.

    У результаті вивчення курсу майбутні спеціалісти повинні оволодіти наступними професійними уміннями: формулювати тему і мету заняття; визначати етапи заняття, взаємозалежність і цілеспрямованість кожного етапу; урізноманітнювати заняття за допомогою ігор та ігрових прийомів, враховуючи зону найближчого розвитку дитини; враховувати індивідуальні та вікові особливості мовлення та особистості дитини; формулювати інструкції для дітей; використовувати мовленнєвий та наочний матеріал; створювати позитивний емоційний фон заняття, плануючи емоційні підйоми, враховуючи при цьому збільшення складності матеріалу; забезпечувати максимальну мовленнєву активність дітей на занятті та взаємозв’язок із заняттями з інших розділів програми.